آموزش باشگاه علمی تخصصی یوگا پرنده آزاد

آموزش تغذیه سالم,,یوگا در کرج, کلاس یوگا در کرج, باشگاه یوگا در کرج, یوگا, یوگاکرج, یوگا کرج ,یوگا در کرج, یوگا عظیمیه, باشگاه یوگا, مدیتیشن, مراقبه, یوگا برای بانوان, یوگا البرز,yoga, Meditation, یوگا استان البرز, یوگای بانوان کرج, یوگاالبرز, یوگا در البرز, ریلکسیشن, تنفس درمانی, آرامش درمانی , باشگاه یوگا کرج, یوگاعظیمیه, یوگا عظیمیه, یوگامهرشهر, یوگا مهرشهر, یوگا گوهردشت, یوگاگوهردشت, یوگا البرز, یوگا, کلاس یوگا, یاشگاه بانوان, یوگای تخصصی کرج, باشگاه یوگاکرج, یوگای خوب, یوگا البرز, باشگاه برتر کرج, باشگاه برگزیده البرز, مرکز یوگای استان البرز,یوگا, کلاس یوگا, یاشگاه بانوان,افزایش انعطاف بدن هفت اثر شگفت انگیز آب بر روی بدن

افزایش انرژی بدن

شما در بسیاری از مواقع بدون اینکه کاری انجام داده باشید احساس خستگی می کنید ، علت این خستگی ممکن است کمبود آب بدن باشد . آب باعث انتقال اکسیژن و سایر مواد غذایی به سلول های بدن می شود و کمبود آن موجب اختلال در رسیدن این مواد به سلول ها می گردد . اگر بدن شما به اندازه کافی آب دريافت کرده باشد ، قلب شما نیز مجبور نیست برای رساندن خون به نقاط مختلف بدن ، با شدت بیشتری کار کند .

حفظ تناسب اندام

اگر به دنبال کاهش وزن هستید ، بدانید که آب باعث افزایش متابولیسم بدن می شود ، همچنين نوشیدن آب موجب می گردد تا احساس سیر بودن به شما دست دهد . بنابراین سعی کنید به جای نوشیدن نوشیدنی های پر کالری ، تا می توانید آب بنوشید .

♥  کاهش استرس

85 درصد بافت مغز را آب تشکیل می دهد . به هنگام تشنگی ، بدن و مغز ، برای انجام فعالیت های خود با فشار و استرس مواجه می شوند . برای کاهش سطح استرس ، همیشه به هنگام کار یک لیوان آب بر روی میز خود داشته باشید و یا به هنگام ورزش ، یک بطری آب به همراه داشته باشید تا با استرس کمتری به فعالیت بپردازید .


جلوگیری از گرفتگی عضلات

نوشیدن آب باعث می شود که عضلات کمتر دچار گرفتگی شوند و اکسیژن رسانی کافی و پاک سازی سموم از آنها راحت تر انجام گردد . همچنین آب بعنوان یک روان کننده در مفصل ها عمل می کند . هنگامی که بدن شما آب کافی داشته باشد ، می توانید با قدرت بیشتر و با مدت زمان بیشتری کارهای بدنی را انجام دهید .

تغذیه پوست

خطوط ریز و شیارهای پوست به هنگام کمبود آب ، بیشتر و عمیق تر می شوند . نوشیدن آب باعث حجيم تر شدن سلول های پوستی و کاهش چین و چروک و جوانتر شدن پوست می شود . همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست شده و پوست را از وجود ناخالصی ها پاک می کند و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می سازد .

بهبود کارکرد دستگاه گوارش

آب هم مانند فیبرها باعث بهبود کارکرد دستگاه گوارش شده ، موجب تسهیل حرکت محتویات دستگاه گوارش در طول مسیر آن می شود . همچنین جذب بعضی از مواد معدنی از دستگاه گوارش با کمک مولکول های آب انجام پذیر است .

کاهش خطر ابتلا به سنگ های کلیه و مثانه

با کاهش نوشیدن آب، خطر ابتلا به سنگ های مجاري ادراری افزایش می یابد. آب باعث رقیق کردن نمک ها و مواد معدنی موجود در ادرار شده و مانع از تشکیل کریستال های سنگ های مجاري ادراری می گردد. سنگ های کلیه و مثانه در ادرار رقیق نمی توانند شکل بگیرند، بنابراین خطر ابتلا به این عارضه های دردناک کاهش می یابد.

زمان های صحیح نوشیدن آب

با زمانبندی صحیح نوشیدن آب ، اثر آن را در بدن خود بالا ببرید . به پيشنهادهاي زير توجه کنيد :

دو لیوان آب (بعد از بیداری) به فعال کردن ارگان های داخلی کمک می کند

یک لیوان آب (30 دقیقه قبل از غذا) به هضم راحت غذا کمک می کند

یک لیوان آب (قبل از گرفتن حمام) به کاهش فشار خون کمک می کند

یک لیوان آب (قبل از خواب) به منظور جلوگیری از سکته مغزی یا حمله هاي قلبی 

,یوگا,آموزش یوگا در کرج, کلاس یوگا در کرج, باشگاه یوگا در کرج, یوگا,آموزش تغذیه سالم, 

شاداب و سلامت باشید

باشگاه تخصصی یوگا پرنده آزاد