آموزش مدیتیشن           

استان البرز ,آرامش ذهن ,آموزش یوگا در کرج, آموزش تمرینات تنفسی یوگا, کلاس یوگا در کرج, باشگاه یوگا در کرج, یوگا, یوگاکرج, یوگا کرج ,یوگا در کرج, یوگا عظیمیه, باشگاه یوگا, مدیتیشن,کنترل ذهن , یوگا برای بانوان, یوگا البرز,yoga, Meditation, یوگا استان البرز, یوگای بانوان کرج, یوگاالبرز, باشگاه یوگا, یوگا در البرز, سکوت ذهن, مراقبه,موسیقی ریلکسیشن, تنفس درمانی, مراقبه, آرامش درمانی, مراقبه تنفسی, باشگاه یوگا کرج, یوگا کرج, یوگاعظیمیه, یوگا عظیمیه, یوگامهرشهر, یوگا مهرشهر, یوگا گوهردشت, یوگاگوهردشت, یوگا استان البرز, یوگا البرز, یوگا, کلاس یوگا, یوگاکرج, یاشگاه بانوان, یوگای تخصصی کرج, باشگاه یوگاکرج,

  مدیتیشن شمارش نفس  

در يک نشست راحت با ستون فقرات صاف و کشيده بنشينيد . هدف از اين مديتيشن انجام کاری خاص در زمانی مشخص است ، یعنی تنها کاری که انجام میدهید شمارش تعداد دم ها و بازدم هاست . در این تمرین سعي بر این است حتی الامکان با حفظ آگاهي کامل فقط به تنفس  خود توجه داشته باشید و در صورت پراکنده شدن افکارتان به آرامی باز به این فعالیت بازگردید . تا زماني که افکار و ادراک شما پراکنده باشد نشان دهنده این است که از دستورات اصلی این تمرین منحرف شده اید و ذهن بازي ها و دل مشغولي هاي خود را آغاز کرده است ، از اینرو بهتر است شمارش را تا عدد چهار ادامه داده ، سپس از یک شروع کنید . وقتی احساس می کنید به شمارش یا هر چیز دیگر می اندیشید بدين معني است که از مسیر اصلی تمرين منحرف شده اید . سعی کنید همچون ناظري خاموش عمل کنيد و به محض آگاهي از بازي ذهن مجدداً و به آرامی به شمارش بازگردید . اگر احساس کردید که تنفستان تغییر کرده ، این هم می تواند یک فرار ذهنی باشد . پس فقط بر دم ها و بازدم هاي طبيعي خود توجه کنيد .

شاد باشید و در پناه خداوند مهربان 

باشگاه تخصصی يوگا پرنده آزاد ♥