آموزش تمرينات تنفسی

,حرکت تنفس,پرانایاما,تمرینات تنفسی یوگا,پرنده آزاد یوگا ,یوگا, باشگاه یوگا, چاکرادرمانی,آموزش یوگا در کرج,کلاس یوگا در کرج, باشگاه یوگا در کرج,یوگاکرج, یوگا کرج,یوگا عظیمیه,مدیتیشن,مراقبه, یوگا برای بانوان, یوگا البرز, یوگا استان البرز,یوگاالبرز,یوگای خوب,باشگاه برتر کرج, باشگاه برگزیده البرز,

حرکت تنفس

گفته شده است که اين تکنيک توسط راهبين مسيحي ارتودکس روسي در قرن يازدهم ابداع شده است . اين راهبين تکنيک حرکت تنفس را به جنگجويان روسي آموزش مي‌دادند تا از آنها در برابر آسيب محافظت کرده و به آنها قدرت بدهند که در برابر مهاجمين پيروز شوند .

از اين تکنیک تنفسی می توانید در جهت کاهش استرس و اضطراب استفاه کنید . در این تکنیک نفس از ذهنتان فراتر مي‌رود و از اين تمرين تنفسی مي‌توان برای ماساژ اندام های داخلي بدن نیز استفاده کرد .

نحوه اجرای تکنیک :

1/ وقتي نفس را به داخل مي‌کشيد ، تجسم کنيد که نفستان را به بالاي سرتان حرکت مي‌دهيد .

2/ وقتي نفس را بيرون مي‌دهيد ، تجسم کنيد که آن را به پايين ستون‌ فقرات ، يعني کف لگنتان هدايت مي‌کنيد .

بنابر این هربار که نفس را به داخل مي‌کشيد ، آن را به بالاي سرتان ببريد و هر بار که نفس را بيرون مي‌دهيد ، آن را به پايين ستون‌ فقراتتان حرکت دهيد . اين چرخه را 10 مرتبه تکرار کنيد .

سرشار از حس زیبای زندگی باشید

باشگاه تخصصی یوگا پرنده آزاد