تمرينات تنفسی

«اگر با ملايمت به هوا خوشآمد بگويي ، در اعجاز قدرتش با تو سهيم مي شود»

مولانا

 ,پرانایاما,تمرینات تنفسی یوگا,تنفس مثلثی,پرنده آزاد یوگا ,یوگا, باشگاه یوگا, چاکرادرمانی,آموزش یوگا در کرج,کلاس یوگا در کرج, باشگاه یوگا در کرج,یوگاکرج, یوگا کرج,یوگا عظیمیه,مدیتیشن,مراقبه, یوگا برای بانوان, یوگا البرز, یوگا استان البرز,یوگاالبرز,یوگای خوب,باشگاه برتر کرج, باشگاه برگزیده البرز,یوگای تخصصی,

تنفس مثلثی :

اين تمرين ساده ترين تمرين تنفسی است که در هر زمان و يا مکاني مي توانيد انجام دهيد . تمرين تفسی مثلثي شما را مطمئن می سازد که يک دور کامل تنفس را انجام داده ايد ، همچنين شما ملزم می گرديد که تمام توجه و حواس خود را به تنفس خود معطوف کنيد. بارها در کلاس های خود به کارآموزان و شاگردانم متذکر شده ام که هر گونه تمرينی که بتواند ذهن را از درگيري هاي ذهنی پاک کند بسيار ارزشمند و مفید است و تمرين تنفسی مثلثي در اين زمينه کمک شاياني به شما خواهد نمود. امتحان کنید ، پشیمان نخواهید شد!

نحوه اجراي تمرين :

1/ با شمارش يک تا چهار از راه بيني به آرامي عمل دم را انجام دهيد.

2/ با شمارش يک تا چهار دم خود را در شش ها نگهداريد . ( حبس دم )

3/ با شمارش يک تا چهار باز دم را به آرامي انجام دهيد.

اگر اين تمرين تنفسی را سه تا چهار دقيقه انجام دهيد ، ميزان فشار جسمي و روحي کاهش مي يابد. قلبتان از شما قدرداني مي کند و نهايتاً ريه هاي شما با اين تنفس استراحت کامل را تجربه خواهد نمود.

مهرتان پايدار

باشگاه تخصصی يوگا پرنده آزاد ♥