آموزش مدیتیشن

باشگاه علمی تخصصی یوگا پرنده آزاد

یوگا استان البرز+کانون یوگا+باشگاه علمی تخصصی یوگا پرنده آزاد کرج+ مراقبه+ مدیتیشن آرام کردن چشم ها+باشگاه یوگا پرنده آزاد کرج +سیمین صدیق ابراهیم نیا+پرنده آزاد مکانی تخصصی برای یوگا+ آکادمی یوگا پرنده آزاد 

مراقبه آرام کردن چشم ها

وقتی ذهن آرام می‌گیرد ، افکار حالت انجماد پیدا می‌کنند . به یاد داشته باشید افکار در یک ذهن آشفته زندگی می‌کنند و یکی از راه های آرام کردن ذهن و افکار آرام کردن چشم‌ها است . در این حالت انرژی شما به درون حرکت می‌کند ، افکار حالت سکون و ايستایی پیدا می کنند و این امر به رخوتی دلپذیر و آرامش بخش منجر می‌شود . این مراقبه را انجام دهید و ذهنی آرام را تجربه کنید .

زمان انجام مراقبه : هر زمانی که بخواهید و ممکن باشد .

مدت انجام مراقبه : حتی یک دقیقه نیز مفید و مؤثر است . در حالت ایده آل اگر چهل دقیقه در مراقبه قرار بگیرید بی ذهنی کاملی را تجربه خواهید نمود .

نحوه انجام مراقبه : می توانید در یکی از نشست های یوگا قرار گیرید و با ستون فقرات صاف در حالی که سر در راستای ستون فقرات است مراقبه را انجام دهید ، اما در هر زمان و مکانی نیز می توانید این مراقبه را تجربه کنید ؛ مثلاً وقتی روی صندلی نشسته اید (حتی صندلی تاکسی ، هواپیما یا قطار) چشمان خود را ببندید و دست های خود را بر روی چشمانتان بگذارید و بدون هیچگونه فشاری در اين وضعیت باقی بمانید . برای هر مدتی که ممکن است به این کار ادامه دهید و از حس زیبایی که بوجود می‌آید لذت ببرید .

آفتاب نگاهتان گرم و نورانی

باشگاه یوگا پرنده آزاد